O mu? Yoksa bu mu?

Merhaba! Bugünkü konum:

O mu? Yoksa bu mu? olacak. Yani bana sunulan iki seçenekten birini tercih edeceğim. Hadi başlayalım!

1) Pizza mı yoksa hamburger mi? 
- Herkese zor gelse de, benim cevabım baştan belli. Tabi ki pizza!

2) Lahmacun mu yoksa çiğ köfte mi? 
- Çok zor bir seçim. Ama çiğ köfteyi tercih ederim.

3) Sinemaya gitmek mi yoksa evde film izlemek mi? 
- Rahatıma düşkün biri olduğum için evde film izlemeyi severim.

4) Kitap okumak mı yoksa gezmek mi? 
- Tam bir kitap kurduyum. Okumayı çok severim 😍. O yüzden kitap okumak diyorum.

5) Giyim alışverişi yapmak mı yoksa kozmetik alışverişi mi yapmak? 
-  Alışveriş yapmayı pek seven biri değilim. Kendime yaparsam severim ancak 😁. En çok giyim alışverişini severim.

6) Laptop mu yoksa telefon mu? 
- Cevabım baştan belliydi. Tabi ki telefon 😋.

7) Youtube mu yoksa Instagram mı? 
- İkisi de çokça kullandığım sosyal medyalar. Ama Youtube'u tercih ederim.

8) Uyumak mı yoksa yemek yemek mi? 
- En zor seçim bence. Çünkü ben ikisini de çok severim. Cevabım şöyle: Uyurken yemek yemek!😝

9) Müzik dinlemek mi yoksa video izlemek mi?
- Müzik dinlemeyi çok seviyorum ama daha çok video izlerim. Video izlemek diyorum.

10) Online oyun mu yoksa normal oyun mu?
- Oyunun her türlüsünü severim ama online oyun bir başkadır 😋.

11) Minecraft mı yoksa Clash Royale mı?
- Tabi ki Minecraft!!!

12) Dizi izlemek mi yoksa film izlemek mi?
- Dizileri seviyorum ama bazıları cidden saçma oluyor. Bazı filmler de saçma oluyor ama filmi tercih ederim.

13) Zaman makinesinde geleceğimi yoksa geçmişe mi giderdin?
- Geleceğe giderdim. Çünkü okulumun hemen bitmesini istiyorum 😁.

14) Gazlı içecekler mi yoksa sağlıklı içecekler mi?
- Kışın sağlıklı içecekleri, yazın ise gazlı içecekleri tercih ederim.

15) Çikolatalı pasta mı yoksa dondurma mı?
- Çikolatalı pasta bir süre sonra susatmaya başlıyor ama dondurma öyle mi? 😍

16) Bilim mi yoksa sanat mı?
- Deney yapmayı falan severim. Ama sanatı tercih ederim. Çünkü sanata daha yatkınımdır.

17) Yalnızlık mı yoksa arkadaşlar mı?
- Bazen yalnızlık bazense arkadaşlarımın yanında iyi hissediyorum. Bir tercih yapmam gerekirse arkadaşlarım diyorum!

18) Her yere ışınlanabileceksin ama her ışınlandığında ömründen bir hafta gidecek. Kabul etmek mi yoksa etmemek mi?
- Işınlanmak istediğim sadece bir yer var. Eğer oraya giderken öleceksem, ölmek isterdim. Yani kabul ediyorum.

19) Ömrün boyunca her hapşırdığında burnunun kanaması ama hiç hasta olmamak mı yoksa ömrün boyunca her gün hapşırıp burnunun kanamadan hasta olmamak mı? 
- Burnumun kanamasını istemezdim. O yüzden her gün hapşırmayı tercih ederim.

20) Hiç ölmemek mi yoksa vakit geldiğinde ölmek mi?
- Ölümsüz olmak hiç istemiyorum. Vaktim gelince gitmeyi tercih ederdim.

Evet, bugünlük benden bu kadar! Umarım bu yazımı beğenmişsinizdir. BlueGirl siyahlığa karışır 😜.









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Film/Dizi/Kitap Önerileri

Sevgiyi takıntı haline getirmek doğru mu?